Underbara underbara sol.

Idag, lika som igår har solen legat mitt över mej. Ingen speciell vind, och alldels alldeles underbart med vårkänslor. Och ja, jag har vågat släppt fram mina, men dom är beredda på bakslag i form av snö mm, men vad sjutton. Jag lever efter principen njut av varje minut, så så länge detta varar är jag mer än nöjd :) Härlig promenad, sol-lapning, lunch med papi, gratulerande av världens bästa 84 åring samt kvällsjobb. Kort sammanfattning av dagen.

Var iväg och jobbde en sväng nu på kvällskvisten. Packade in min massagebänk och mej själv i blåbäret och rattade på hembesök. Kul med nya alternativa arbetssätt :)

Mormors födelsedag idag, hela 84 år fyller världens bästa tant. Och ingen födelsedag utan tårta såklart, så av mej fick hon en smaskig en'! :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vattnas i munnen på mig. Hoppas tårtan var lika god som det såg ut.

2010-03-20 @ 08:50:48
URL: http://e-l-i-n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0