Black or white.


Helgen är pasé och en ny arbetsvecka tar vid. Känns inte ritkigt som att föregående är avslutad, utan kännslan är mer att det rullar på, rullar vidare.. tufftuff frammåt! Jobbade på romerska i helgen, om mina andra arbetsplattser innebär, stress, tempo, skrammel och hög social glädje. Är tiden på Romerska raka mottsattsen. Där om ngnstans är det oundvikligt att finna inre ro, stämmningsfullhet och total avslappning. Man hittar lixom tillbaka till sej själv, fast än i yrkesrollen .. Stämningen, musiken, ljusen, avkopplingen och kunderna som mer än väl visar sin tacksamhet genom beröm och värme. Det är härligt! :)

Återvändar helg har det också varit, men allt vad det inneburit. Modemässa, föreläsningar, bandy, och fullt ös på dansgolvet i två dagar kors i taket. Hann med Erik Hamréns föreläsning i fredags, den var bra, riktigt bra! Inspirerande och åter igen fick jag en kick i rumpan som gör att jag vill frammåt, utvecklas och lyckas! Mode mässan var riktigt bra, ljusdal överträffade mina förhoppningar må jag säga .. proffsigt! :)

Fler än jag valde dansgolvet om kvällarna, ett faktum som var meeeer än sant. För herre min ge vad med folk, spec under lördagen då jag för en sekund trodde att det var ute av mej därute i dansvimlet. Likt en tappad vante studsandes ikring utan själv ngn kontroll på vilken del av dansgolvet jag befann mej för sekunden försökte jag med all koncentration inte tappa mitt sällskap. En koncenration som kändes rätt förgäves efter ett tag o det var bara att go with the flow ... Inte ofta i ljusdal, lika bra att tycka det är häftigt när det händer ... eller ngt.



i höstmörkret längtar jag tillbaka till varma sommardagar, med vännerna och picknickfilten tillexempel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0