Naket och grått.


En ny arbetsvecka står i startgroparna. Kul! Nyfiket hela långa dagen, mycket att göra den här veckan .. också skoj. Jag kommer prioritera dubbskor, annars kommer jag inte överleva, det är jag stensäker på.

Igår blev en mysdag i min smak. Stina har varit hemma på besök i helgen så timmarna innan söndagspasset spänderades tillsammans med henne. Massage och färgning av min kaluffs blev huvudmissons medans värdefulltid blev fullt prioriterad :) lovely. Jobbade fram till åtta och styrde sedan kosan hem till bästaste A för att gratulera honom på sin födelsedag!


En present fick han såklart. Jag hade gjort den här ljuskronan (?) till honom, han bidde glad (:










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0