Weeki-peeiki!

Oh jess, har granskat mej själv och kommit på hur snokig jag är i min omkrets bloggar och även hur kritisk jag är mot dom som har en tendens att glappa mellan uppdateringarna. Även hur kul och spännande jag tycker det är att följa mina vänner på deras bravader och även ibland hänga med i deras funderingar. I min egen hjärna kretsar det miljontals tankar och funderingar dagligen och för att få platts med nytt måste man ibland tömma. Därav denna blogg. Jag kommer alltså dela med mej utav mina ibland allt för djupa tankar och kanske även konstateranden, detta är då en varning så ni inte ska råka trassla in er av misstag i mina fundiluringar, utan vet redan på förhand var ni ger er in på när ni öppnar min blogg :) självklart kommer jag redogöra dagsöversikten utav mitt inte alls för händelserika arbetslösa liv. inledning klar, klart för över, kör på ...


Kommentarer
Postat av: stina

weeeeiiii !!
Äntligen får JAG följa någon av mina vänners liv :D

2007-11-19 @ 22:02:01
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0