Praktik.

Fredag och dags att runda av veckan. Ska bli skönt med helg, verkligen. Dock kommer jag bli tvungen att spendera antalet timmar med trynet tryckt mot fläskanatomipärmen.... oh! Kan jag inte bara få en såndär super kick som helt plöttsligt gör att jag förstår allting, utan ngra som helst problem. Det blir så mkt tyngre när man verkligen måste sitta och banka in kunskaperna, jag vill att dom ska flyyyyyyyyta in. Ge mej tipps och råd!
Sovmorgon idag, börjar inte förän kl. 10 .. måste trotts det ta bussen in till stan 08.30 för att hinna, det var den sovmorgonen det. Men någon extra timma hemma får jag åtminnståne :) tacksam för det lilla.
Vi har praktik hela dagen idag, det betyder alltså fyra nya okända kunder på bänken under mina händer. Spännande :) Kommer bli kul. Inga planer för helgen än så länge, kom med förslag vettja .. !?
Svart/vit klänning med långa ärmar, hösthösthöst.

Kommentarer
Postat av: Cissi

jag vet inte! det är väl så det ska vara bara antar jag :P



Vi är anmälda hos studieförbundet vuxenskolan nån gång nu i höst.. det måste väl vara visst många intresserade för att det ska starta oxå. Så, good or bad? ;)

2009-09-25 @ 09:18:25
URL: http://ceciliaanderson.devote.se
Postat av: Moa

Nu tänker jag tjata en sista gång, sen får det komma självmant från dig! :) Kom hit på söndagkväll!! Jag jobbar till 20, då kan du komma, du kan läsa på extra länge på kvällen (ivan kan hjälpa dig, jag kan kolla på) eftersom du kan sova här och har nära till skolan! :)

2009-09-25 @ 18:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0