höstvind.

Det krafsar av grenar på min sovrumsvägg, det är höstvindar ute ikväll... brrr, låter nästan lite läskigt. Men spanade in kraffsbusken redan första dagen här nere i Åkersberga, så jag har full koll på vad det är som försöker skrämma upp mej, så det är misslyckat (:
Har varit en bra, rätt vanlig dag i huvudstaden idag. Massage o antatomi helt enkelt. Hjärnan på helsnurr samtidigt som nya ord försöker banka sej in, känns rätt hopplöst nu igen .. prov redan på måndag o det känns som jag inte fått grepp över nånting än, bläbläblä. Ngt som jag lärt mej under kursens gång är åtminstånde att jag aldrigaldrig någonsin ska bli läkare ... fyfarao.
Hann med en sväng på stan innan jag drog mej hemmåt också, lugnt i mina valda butiker idag, så skönt att slippa trängseln. Spanade efter julklappar faktiskt, dax att börja kika efter det nu (: Och om inte annat så börjar det närma sej världesbästaste's födelsedag (: Måste bli ngnting extra i paketet i år! hihi.
Slank ner foten i perfektaste stövlarna idag också, det var dumt gjort .. nu sitter dom lixom fastklämd i hjärnan. Behöver inte jag ett par stövlar till hösten? kanske jag gör det endå ... eller? Pappa? (;(;
Middag o träning nere på gymmet har sysselsatt resten av kvällen. Körde ett pass body toning och ohoj va kul det var! Äntligen ett pass i min smak (:
sov dax nu!
Natti*

Kommentarer
Postat av: Cissi

ååå jag vet precis vad du menar med att få ett par stövlar på hjärnan, samma sak här :P jäkligt jobbigt måste jag säga! :)

2009-09-23 @ 08:53:22
URL: http://ceciliaanderson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0