MERCI!

Waaaaaaaaaaahey!

Dagen är till enda och jag har fullkomligt skuttat igenom eftermiddagen! Med detsamma jag klev ut ur klassrummet efter provet släppte tre ton ångest från mina axler. Vilken lättnad! Har verkligen inte haft varken koll eller kontroll över mina känslor de senaste dagarna. Pendlat mellan hopp-förtvivlan, ilska-glädje, skratt och tårar. Mkt pga av det blev inte helgen riktigt som jag tänkt mej .. Jag hade ingen koll på mej själv helt enkelt, men jag är väl medveten om det, såhär i efterhand... Ngt jag får dra lärdom. Även den starkaste av murar rasar samman när trycket från sidan blir för hårt, jag måste lära och acceptera det, så är det bara. Förstå det förbaskade livet... tufft.
6 års kalaset som var den huvudsakliga anledning till att jag åkte hem till gräddhyllan i helgen var precis sådär bra som prinsessan förtjänade. Massa presenter, tårta och kakor. (:
Tiden stack iväg rätt kvickt och jag hann kanske inte få sådär över mkt uträttat. Men middag och fotboll på lördagkvällen och jag drog in en summa av hundra kronor då jag tippade rätt match resultat, såklart (; haha.
Efter skolan idag hoppade jag rätt i joggingskorna och tog mej en rejäl powerwalk kring åkersberga. Full av energi och med ett konstant leende på läpparna. Konstigt hur man verkligen kan blomma ut när ngt tungt släpper, lycka!
Efter middagen åkte jag lika full av förväntan som av energi ner på gym & motion. Afropowerdance!!!! Så jäkla kul att äntligen få släppa loss rejält, som jag har längtat! Månadskort där får bli ett faktum imorgon, energienergienergi!
På tal om imorgon, då börjar jag min dag 10.00 med min första kund kl 10.30. Känns ordentligt spännande att få testa mina massagekunskaper på riktigt, på en okänd människa. Därefter följer ytterligare tre kunder, känns som att det kan vara en sliten flicka som lämnar skolan imorgon, men det är det värt! Känner mej super peppad!
Dax att släcka ner nu kanske, har en del att sova ikapp då senaste natten bara bjöd på 3,45 h sömn.. :/
Natti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0