otroligt frustrerande!

Söndag morgon o kl. är halv 7... vad gör jag vaken? O varför har jag varit det senaste halvtimmen? jag har ju sovmorgon!!!! Jag kan inte sova om mornarna, det går bara inte, fullstndigt omöjligt och det börjar bli ett problem ....  Jag vaknar kring 05.00 varje morgon o sen är det rent ramt omöjligt att somna om. Jag vill ha sovmorgon på riktigt! Dumma kroppsklocka, stäng av om helgen åtminnståne!
Vilken kanon helg det varit! Bästaste A anlände till sthlm i fredags eftermiddag och sen dess har allting rullat på i glädjens våg. Vi ha gjort staden, åkt räkbuffé båt i skärgården, blivit drabbade av stopp i tågtrafiken pga hopp framför tåg, varit vilsna mitt i natten och ... varit på skansen! Wiho, det var gårdagens aktivitet och gud vilken mysig dag! Strålande solsken och en underbar hösdag. Hade knappast kunnat vara bättre, tack älskling :)
Han ligger fortfarande o sover, min guldnos o jag tror jag ska låta honom få göra det, ngn timme till iaf :b Själv vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på såhär i morgonstunden, ska fundera ut ngt.
Får se vart dagen för oss, blir en sväng in till stan iaf innan andreas åker hem igen :( nononono!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0