umpa umpa fallerallela!


Jag, victoria erhardsson fixade till ett VG på anatomiprovet, wiiiiiiiiiiiiho, unbeliveble!!!!! :D:D

Jag kan knappt tro att det är sant, hur gick det till lixom? Vad hände i min hjärna natten mellan söndag o måndag?! Nånting mystiskt, nånting overkligt, ett under måste det ha varit!! Kan knappast ha varit ngt annat, eller lönar det sej kanske att harva igenom blad efter blad i fläskpärmen varje kväll? Kanske, dummt att spekulera, bättre att bara ta emot o suga in allt det positiva, sträcka på ryggen, tjuta av glädje och okontrollerat skutta antalet varv i klassrummet. Kändes iaf som det enda rätt idag när jag fick provresultatet i min hand. Fyfasen vad jag är bra! ;D haha.
Annars i övrigt har det varit en rätt seg dag, 8-17 blev inte direkt ngn favvodag... Mkt nytt att lära angående massagetekniken, både på bänk och sittande. Många blodsockerfall men behandlingen tog tillslut ut sin rätt och jag gick skuttandes till tunnelbanan efter skolan, fylld med ny energi. Häftigt hur kroppen påverkas av våra behandlingar och enbart positivt! Jag kommer hem snart igen, passa på o kom o testa då vettja, lovar att ge er en upplevelse! (:
Efter en intensiv vecka har jag träningsvärk i varenda muskel på kroppen, fasen gillar inte att känna mej förhindrad till att utföra specifika rörelser, allt bli så mkt besvärligare. Menmen, nya muskler som används och stärks, så nånting positivt med det me ....
Imorgon kommer A ner, längtas! :) Kommer bli en toppen helg, det känner jag på mej .. Eventuellt ska vi på skansen på lördag, bara vädret är på vår sida. Hoppashoppashoppas (:
Gjort svartvinbärs jucie o kikat på idol ikväll. Även tagit ur min bänk ur kartongen, såååå fin!
Måste inviga den imorgon, för trött och sliten för ytterligare en behandling nu ...
Natta*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis! :)

2009-09-11 @ 07:28:05
URL: http://sandrachristineaxelle.blogg.se/
Postat av: Therese

Alltid stolt över dig min älskade vän!

2009-09-11 @ 15:36:32
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Ellen

Stort Grattis vännen!! visste att du skulle fixa de=) kul me besök i helgen. En annan ska va på den övre våningen å renovera=) stor Kram

2009-09-11 @ 19:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0