ett ess i skjortärmen.

Idag har jag och min tjockisvän Lukas varit och kollat på fotbollscup i färila, 12-13 åringar. Visst är det lite roligt en stund, men esn blir det allt rätt segt. Men vi hejjade lite på hans kusin som fick sej en brons medalj och sen for vi hemmåt.

Jag och papi har varit och handlat och därefter åkte vi till moster för att få i oss lite fika, goodie :)

Sitter på helspänn och väntar på att få ett samtal från antingen sanna eller helena som kommer hem från Thailandet idag. Jag har saknat dom så otroligt mkt, två veckor har faktiskt kännts som enormt lång tid, annars brukar det alltid gå så fort!? Aja, ska hur som helt bli skönt att ha dom på hemma plan igen, hur bruna och fula dom än är. (;

Jag längtar oerhört mkt efter sol och värme nu, korta shorts och vackra klänningar i regnbågens alla färger. Jag har länge försökt gnetat på min käre pojkvän att det är dax för åter en resa nu, tyvärr är han inte lika på. Karlar, jag säger då det.  :)

Ska gå och sätta på bastun, enda värmen man får en sånn här snöig dag. :)

image29

Kommentarer
Postat av: Stina

bjud på fler thai-bilder stumpan !! : )

2008-04-13 @ 13:48:48
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0