Kärleksaffär.

Hemkommen från teatern nu, frysen och kall hann jag bli trotts den korta vägen mellan bilen och dörren. Det är 3 grader ute, brrrrrrr. Teatern var bra men skådespelarna än bättre, vissa bättre än andra såklart, men hur som helst var det himla roligt att se :)

Lämnade just av Andreas på kickoff nyss, det är hockey ikväll såklart. När kommer dagen då brydarna är viktigare  än sporten? Samma dag grisarna flyger eller bananer blir lila!? troligen ... Men det är väl som det är med karlar, finns int eså mkt man kan göra åt det antar jag :) Ngn mer som känner igen sej kanske!?

Det är bestämmt att vi ska åka till hudik imorgon iaf, strosa runt och fördriva tiden lite. Även kika på när treorna från bromangymnasiet kör den årliga karnevalen, så jag hoppas på lite bättre väder imorgeon för deras skull.

Kommentarer
Postat av: cecilia

jag känner igen mig.......! Haha. inget att göra åt saken ;)

2008-05-17 @ 10:19:44
URL: http://ceciliaanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0