Att göra en snabbis.

Ett kort och inlägg nu vickan!

Jag har inte tid med det  här egentligen, men för att inte hamna i bloggkoma så snabbar jag på med ett litet inlägg ändå :) JAg är mitt i julstöket som sagt, men än är inga adventsljusstakar framme! How come?! Jag har inte haft tid helt enkelt.. hela huset ser ut som en kaos och jag får ingen ordning på nånting. Jag behöver nya blommor, massvis med blommor också. Var därför på både rosehills och interflora igår utan resultat.

Nya gardiner behöver jag också, från Åhlens närmare bestämmt. Ska just du till hudik eller ngn annan stad där åhlens har satt ner sin fot, hör av dej! :)

Hela förmidagen igår gick åt till att knåpa ihop två st små mössor. En till Milla och en till nyaste bäbisen. Grattis Oskar o Titti till ännu en guldklimp! :)

Eftermiddagen flängde jag runt och försökte finna saker jag behöver inför advent såhär, meeeen såklart är utbudet på tok för litet här och jag kom hem nästan tomhänt. En blomma och tre kanelstänger är inte mkt att hänga i granen .. Nytt försök idag :)

Fortsatte senare med *****. Utan lyckat resultat även igår. Fick som tur var lite asistans av björn som kom hit och hälsade på en sväng, fun to see u mate! :)

Kvällen spenderade jag hemma hos sara tillsammans med voffsingen och idol. Äntligen fick johan pisk och lämnade, har juniorerna kommit till insikt? Eller har föräldrarna förbjudit fortsatt rösting? Bra vilket som :)

Nä, dax att röja upp lite nu. Återkommer senare idag med ett lite mer strukturerat inlägg :)


Lite småsaker inhandlade jag på torsdagen plus målade de två vita krukorna,
nu kan adventpysslet sätta fart!

Fick två fina pressenter av fresse och Martin, även det i torsdags. Och innuti packetet fanns inte mindre än ett pressent kort på kardemumma! Tusen tack grabbar, ni är för goa! :)


Millas och Hugos(?) mössor .. en stressad bild, dom var super fina i verkligheten. (;


Kommentarer
Postat av: stina

klart du ska ta det som en komplimang !

Vad händer den tolfte ?? : )

2008-11-29 @ 13:22:40
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: stina

skön tofs på mössan!! den va da bomb!! :D

2008-11-29 @ 14:51:02
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej där! Gud vad du står i! Här skryter jag med att jag jobbar heltid, blir slut med det nu... Ska jag kolla Åhlens här också? Jag kommer ju hem på fredag igen... Ring isåfall!

2008-12-02 @ 10:41:44
Postat av: Alexandra

Sådan där mössa vill jag ha ;)

2008-12-02 @ 11:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0