måste man?

Nu äre kväller för johan käller, som  min mamma skulle ha sagt.
Sitter här i min vita sidenpyamas, faktiskt! Då jag är så himla frussen av mej om kvällarna så har jag letat fram den gammla pyamasen och lagt morgonrocken på hyllan .. åtminnståne för den här kvällen.

Ska som sagt ta och hoppa ner i sängen nu, sova av mej förkylningen och vakna upp som en nötkärna imorgon tillsammans med tuppen. Ska hoppa på x-tåget 08.05 imorgon, så det gäller att ha racer skona på sej om jag ska hinna med. Som kännt är så är jag ingen hejjare på att passa tider .. så varje gång jag ska med tåget är en tävling med klockan. Gäller alltså att jag är pigg upp över öronen och ngrlunda frisk om jag ska ngra odds över huvudtaget på min sida imorgonbitti .. Att jag även ska åka ensam höjjer inte oddsen direkt.

Ska nämligen åka till Gävle och bli ompysslad av Stina uppe i barret. Ska bli kul att träffa henne, blir inte sådär påtok för ofta direkt..

Har varit iväg och ridit ikväll, just duschat av mej all hästbajs och är redo för sängen. Nattinatti*


Saknar min goding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0