Högskola.

                              
                                
                                                     
    
Huvudbry. Efter morgonpromenad och frukost har jag spenderat min tid framför datan med högskolekatalogen i knät.
Några lternativ är ikryssade på studera nu, så det känns skönt. Nu gäller det bara att bestämma sej för ett första val ... bara. Jag vill int ebli stor. Jag ska nog gräva lite i skafferiet här hemma o se om det inte kan finnas ngra sånna där stopp o väx piller någonstans. Sånna som Pippi hade uppe på vinden, dom skulle verkligen göra susen just för tillfället. :)

Shopingturen i lördags resulterade förutom ett nytt träningslinne även i en kavaj, en längre rakmodell från gina. Den blir perfekt till sommaren och passar de flesta av min plagg. :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

så du hittade en! :D

2009-04-08 @ 15:47:16
URL: http://ceciliaanderson.devote.se
Postat av: Anonym

krummilurpiller hette dom viktoria ! vi provade när vi va små ... men de funkade inte :p tyvärr !

2009-04-09 @ 23:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0