Kaos.

Kaos, det ör vardagsmat i mit liv.

Ombytt o klar för afron var jag. Hämtade sara och klev in på stark och möttes av för mkt folk och inte utav Cissi som instruktör idag. Vi bestämde oss därför för att åka på pace... Väl där fick jag besked om att jag skulle ha befunnit mej på förvaltningshuset för tio min sedan. Stressen sprang på mej som vanligt och sen dess har jag suttit på utbildning angående valberedningen i tre timmar. Därefter, kl halv tio hämtade jag åter upp sara och vi klev in på pace, igen. Mina skor var ju kvarglömda så det var lika bra att vi packade oss iväg tänkte vi.Äntligen hemma nu ... tvätten är precis hängd och jag försöker varva ner. Pjuuuu... inte alla dagar man kommer hem från pace strax innan 23. Och tur är väl det, för fy sjutton vilken snurrig avslutning på dagen.


Hur som helst så invigde jag iaf mitt nya träningslinne, knallrosa. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha det är bara bra, då blir vardagen mer spännande :)

2009-04-08 @ 09:02:01
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: Stina

åååååh, vilket fint linne !! Den där färgen vill jag oxå ha :D

som ett litet kompliment i min Nike-samling ; )

2009-04-08 @ 12:58:05
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0