1 december

1 december. Vi är inne i årets mysigaste månad, äntligen. November är över och gick iår förvånandsvärt smärtfritt förbi, tack o lov för det :) frukosten är äten, matlådan packad, mellis lika så och det är dax att dra på sej ytterjackan o knata ner till tåget.
Ny dag idag och jag känner mej laddad. Skönt :) slutar vid halv fyra idag om jag inte minns fel, känns som en mer human dag än igår, 8-17.30 var lite vl tufft faktiskt.
Julkalendern börjar ju idag också, men den missar jag. typiskt. Jag blir som ett litet barn i december. Jag vill se julkalendern o framför allt ha en egen där jag få öppna luckorna med spänning dag för dag! Att jag inte har ngn iår gör mej förtvivlad, jag måste på jakt idag så enkelt är det bara! Sen vill jag baka, julstöka och mysa hela kvällarna långa. Mysa upp i soffan med tända ljus, kvällsfika och bara njuta. Gärna hemma på gräddhyllan med pappa smaskandes brevid. Det är lixom då det är som på riktigt, sådär myyyyyyyysigt. Juljuljul, välkommen december! :)
Förresten så kommer jag hem igen till helgen. Och hade tänkt massera lite ifall det finns intresse. Lördag förmiddag och söndag förmiddag är det tider som finns, eventuellt att jag kan ta ngn mitt på dagen/eftermiddagen också om det skulle vara så. Så hör gärna av dej redan nu så bokar vi in en tid. Jag utför klassiskmassage (hela kroppen i en form av "mys massage" skön, avstressande behandling) och maskulering (där jag behandlar problematsika muskler, löser spänningar, töjer och longerar bl.a)
Kommentera här, ring eller smsa :)
078-7883213
Önskar alla en fin dag*

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du råkar inte ha en mirakelkur för trasiga ligament i knäet på lager? >.<

2009-12-01 @ 16:00:41
URL: http://sandrachristineaxelle.blogg.se/
Postat av: Sandra

Frågan är snarare vad det fyrbenta skrället har ställt till med.. Man har blivit för gammal för att åka av och sedan bara kunna slänga sig upp igen som en annan indianunge. Åldern tar ut sin rätt. >.<

2009-12-01 @ 18:33:35
URL: http://sandrachristineaxelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0