15 december.


Ohoj vad tiden går, redan 15e december!
Stockholm är fortfarande snötäckt, än mer än igår faktiskt! Så skönt att få lite ljusare dagar, vitt reflekterar ju lixom aningens mer än kolsvart ....

Hade en toppen dag igår. Skolan gick galant och sedan väntade som sagt en tur på stan i Tommys sällskap. Han behövde experthjälp, en klocka till flickvännen var målet och vi hittade en kanon tjusig. :) Strosade ikring och andades julstämmning, härligt. Har slarvat bort kameran också, så jag kan inte visa er mina fynd .... inte ännu iag, ikväll kanske :)

Frukosten är snippsnappslut o det är dax att böra dra sej ut i vinterland. Slutar alltså 13.15 idag med, sedan ska jag på fotbehandling 15.30. Vad jag ska sysselsätta mej med fram till dess det vet jag inte riktigt, så är du i sthlm o känner att du behöver lite utav vickans sällsis där påeftermiddagen, hör av dej vettja :)

Önskar alla en fin dag*

Förresten, sista minuten klappen kan du fixa hos mej på gräddhyllan vettja, vem skulle inte bli glad över en valfri massagebehandling a la vickan lixom! haha :) bara att du hör av dej.

tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0