helg.


det är helg och jag är hemma, hemma på gräddhyllan och har det sådär mysigt och underbart .. men det saknas ngt.
Veckan har rusat på i hiskerlig fart och den avslutades igår med fyra timmars praktik på skolan och nöjda, glada kunder fick sätta punkt på veckan. Spenderade kvällen hemma hos stina med idol och massa mys, välbehövligt och behagligt som alltid :) <3

Idag har jag än sålänge hunnit med en dunderfrukost och bakat 3 sorters julgodis (: även haft både stina och tobbe på massagebänken :) Kockan är mitt på dagen och än återstår mkt tid innan det är kväller. Är tänkt att jag ska hinna med både det ena och det andra innan det mörknar .. men tiden har en tendens att rinna ifrån mej snabbare än kvickt, så vi får se hur bra jag lyckas med alla mina planer. (:

Hur som helst så har jag under veckan pysslat ihop mej min alldeles alldeles egnaste julnisse. Se så fin han är, all hand made :)




Ett inköp som glömts bort i all stress ... (:


Min lilla vän*



Inga ögon och inga knappar på jackan ännu, men på måndag nisse, då kan du se (:

Vad hittar ni på i helgen, julstökar kanske?




Kommentarer
Postat av: Therese

åh, hade inte varit helt fel med en myskväll med dig och stina. vad jag saknar er. vilken fin tomte, alldeles häpen av allt pyssel du hittar på hjärtat mitt. allt är så fint. många kramar. kärlek.

2009-12-12 @ 16:23:50
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefint inköp :)

Och vilken superfin tomte du gjort. Den var det Vickan-stil på :P

Jag är inte förvånad över alla bakverk minsann, du kanske borde extraknäcka som bagare ibland?

Kramar från Anna

2009-12-14 @ 21:50:42
URL: http://annakullberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0