10 jan.

Tillbaka igen efter ett par veckors uppehåll, det hör liksom till mitt bloggande. Att pausa ibland alltså.  Jag har gjort en miljard saker sen senast och tänker inte återberätta ett dugg idag heller .. det är ju för mkt helt enkelt :)

Men idag mitt härskap hå o hej har fröken erhardsson minssan sladdat runt i slalombackarna i Järvsö. Jajjamensan, skidorna är nu påspännda o jag har en ny hobby. Super kul! Nåja, ngn jätte enesuiast (25 försöket at stava till ordet o det är fortfarande feeel!) kommer jag kanske aldrig bli, men skoj är det åtminnståne. Premiäråket gjorde jag i ramundberget när vi var uppe i fjällen förra veckan. Är inte sådär super haj på det ännu, men vicka på rumpan kan jag åtminnståne.

Jag, Rebecca, Carolin o tilde var det som virvlade runt i solskenet tillsammans idag, roligt att spendera dagarna tillsammans med andra på det där sättet, ute i friska luften. (: Vi åkte bara halvdag, men det kändes alldeles lagom både för knän o förkylning. Resten av dagen har jag struttat runt lite här o där. Blandannat har jag gjort klart en mössa, en stickad den här gången. Lila, inte särsillt fin färg o sådär, o den passar int emin huvudform, men det var himla kul o göra ngt annat emellan alla mina andra mössor. (: På tal om att göra ngt annat så har jag även under dagarna som gått sen senast virkat ihop mej en liten söt nalle. Han sticks lite på nosen, men är väldigt gosig :)

Av ngn underlig anledning är jag väldigt sugen på lördags godis den här lördagen också, jag som inte ens tycker om godis. vad är det som står på? Men det är gulligt med lördags godis, så det lutar åt att jag tar lilla blå o brumar iväg o köper mej lite. (:


Jag och Caroline i sittliften, fysjutton den var vekrligen inte att leka med!


Han är liten, men väldigt söt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tittar in titt som tätt ska du veta efter ett nytt inlägg, men äntligen kom det och oj vad glad jag blev : ).



Vad mysigt att vara i backen i det fina vädret, hade gärna varit med.



Vilken söt nalle du gjort!



saknar dig som vanligt!



Puss & kram

2009-01-10 @ 22:56:09
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Moa

Men entligennn! Missade dig igår, kikade in hos Rebecca efter ert backäventyr. Ses om två veckor kanske?

2009-01-11 @ 14:35:52
Postat av: Annefrid

Va kreativ du är! (= Vill oxå kunna sticka, virka å sy.. (=

2009-01-12 @ 08:49:13
URL: http://annefrid.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0