i en båge.

vad möter mitt blåtta öga!? snö o vintern är här igen, pang tjong i medaljongen!

Hur som helst så hade vi en hyfsad vårdag igår med, inte så mkt sol dock men asfalt o plusgrader räknas lika högt :)
Knöt på mej joggingskorna och sprang hela milen efter lunch. Det är ngt med våren alltså, den ger så mkt att man verkligen sprudlar av energi! Det finns ingen ände på orken, tror man ...
Tills det vänder om och snön faller fritt igen, då blir man lixom sådär dödstrött igen. Men hoppet är det sista som sviker, dröjer nog inte länge tills asfalten är här igen! :) vi tummar på det.

Morgonpromenaden idag var skön trotts förändrat underlag, tempraturen var rätt perfekt endå :) Fick besked om jobb och stressen knackade på som vanligt. SKyndade mej hem efter varvet, kasstade mej in i duschen och näst intill hällde in frukosten i munnen. Fröken kläderna på och sen iväg ...

Jobbade bara mellan 9-11 idag ute i hybo, pga av ngt möte. Så är hemma nu lagom så jag hinner gå igenom mitt pass som jag ska köra med rideleverna uppe på slotte i eftermiddag. Känner mej fortfarande lite omotiverad..  men jag tror det beror på att jag egentligen skulle vilja köra ett helt nytt pass, ngt som jag inte gjort förut.. ny musik o nya övningar o lite mer dans! Men det får bli till nästa måndag, då kommer jag vara pepp :) Så länge mina elever är nöjda så får väl jag också vara det antar jag ...

Ingen tradera vinnst i lådan heller .. förbaskat. hoppas det hinner förändras innan kvällen :)
tjingeling*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0