Resteröds.

tjohoooooooo världens längsta dag med med slutet för långt bort i tunneln!


Trodde aldrig någonsin att jag skulle kunna andas ut och torka sista svettdroppen ur pannan innan tolv ikväll .. Hade snarare tippat framåt 02.00.  Men så fel jag fick, pessimisten i mej fick sej en smäll på planeten som tur va. Jag brukar alltid annars vara opitimisten i gänget oberoende av vad det gäller, det lixom löser sej alltid. Men den här dagen verkade  aldrig ta slut ...

Startade dagen med att sova över morgonpromenaden, dummt gjort. Förlåt för det Sara! :) Men känns som vi ligger jämna i den matchen faktiskt ... :) Började på fifty kl 10.00 och sen dess har det flytit på non stop. Lunchade på nyfiket där dom hade riktigt god fick idag, rekomenderar verkligen er att gå dit det dagar det är firre på menyn, spännande smaker då och faktiskt och riktigt gott!
Jobbade sedan till kl 18 och åkte direkt på styrelse möte med Gymnastikföreningen. Och där har jag suttit, hurngrig, snorig och stressad. Mötet tog längre tid än vad jag hade räknat med så magen var verkligen tom nu när jag koom hem ca kvart i tio ... :/ stackars den och stackars mitt humör. Vickan på tom mage är ingen go´o glá jänta det inte, nä då går det hett till och det gäller att inte komma ivägen. Menmen, det är ngt jag jobbar på, utan resultat dock .. Tror det ligger i släkten, för jag har en älskad storebror som också blir het om öronen då blodsockerkurvan dyker mot botten. Skyller på det :)


Hur som helst har jag sen dess suttit framför datan och poppat musik och låtit den kreativa delen av hjärnan jobbat sej glödhet. Men resultat faktiskt, för nu har jag knorrat ihop mina två koregrafidanser till Hybo skola,
skööööööööööööönt.
Tvärniten satt i igår och jag trodde verkligen inte att jag skulle få ihop ngt, men tror det blev ganska bra endå. Imorgon har jag en timme med varje klass, så jag hoppas dom nappar någorlunda och lär sej ganska snabbt :)

För övrigt så är det ju min födelsedag imorgon också .. kommer bli en stressig sådan. Men, det löser sej väl det med antar jag :) Huvudsaken det finns jordgubbar på tårtan och vitsippor på bordet, då är jag nöjd.


  
 

Lite resteröds shopping blev det faktiskt idag. En stor väska, men perfekt axelrem som dock inte syns på bilden. Men den är stor och rymmlig och kommer bli bra det dagar jag behöver packa ner en del :) Även ett vitt ribbat baslinne följde med.
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Victorias födelsedag, hurra hurra hurra hurra!



Kommer du hit på lördag? :D

vad ska du göra på Lugnet?

Det inte allt för långt.

Då vill jag pyssa på dig och ge dig en liten present : ).



2009-05-07 @ 08:59:31
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Annefrid

Grattis på födelsedagen! =D



vart köpte du den ? skitsnygg!

2009-05-07 @ 13:17:48
URL: http://annefrid.devote.se
Postat av: Sara

Shoppar du upp lönen innan du hinner få den? ;)

måste ju vara en av baksidorna med att jobba i butik! :)



Låter som en hemsk dag, utan mat och allt, kanske bra att du fick lite sovmorgon :D

2009-05-07 @ 20:18:07
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0