Bagar Bertha.

Sådär, då var frukosten äten och nygräddat varmt bröd ligger under bröd-duken för att svalna. Luktar nybakat i hela huset, mysigt (:
Klev upp extra tidigt idag för att hinna med att grädda mitt surdegsbröd som jag knådade till igår. Jätte fina blev bullarna och jag hoppas verkligen smaken blev det samma. Snart ska här provsmakas :)
Gårdagen gick som en dans, nöjda kunder = nöjd Terapuet :) Fick även tillbaka det sista, aaaaaaabsolut sista anatomiprovet och .... JAG KLARA'T!!!! :D Byte även till mej en tid på muskuleringsprvet så jag fick göra det redan igår. Dock väldigtväldigt oförberedd, men då jag tror stenhårt på att kunskapen ska sitta i ryggmärgen och att den naturliga känslan väger mer än den in-stressade, rå-pluggande, ytliga och snart bortglömda faktakunskaperna kändes det rätt att bara tuta o köra igår. Och se man på, jag klarade av även det provet galant o nu mina vänner är det inte långt kvar. Woooohooo!! Nu återstår bara certifieringsprovet på fredag sedan är jag Diplomerad samt (förhoppningsvis) Certifierad massör! Vad säger ni nurå va!? haha :D det är helt otroligt, aldrig ngnsin trodde jag väl att det skulle bli ngt av mej ... inte redan åtminnståne :)
Efter gårdagens arbete och slit så kom jag inte hem förän klockan slog sex. Sliten och trött och med en kurrande mage blev jag tvungen att återigen avboka min träning. Middag, surdegsbak, stickning fick bli min terapi igår istället. :)
Kl. är 20 i sju, tåget går inte förän 08.25 så frågan är vad jag ska sysselsätta mej med resten av morgonkvisten. Har tid på fotbehandling kl 09.30, ska bli underbart skönt! Därefter väntar en heldag med muskuleringspraktik igen, 4 nya krassliga kunder att slänga upp på bänken alltså. Undra sa flundran vad det kan lyckas bli för filurer idag :) Haft mkt svank och nackproblem på siståne ... ngt nytt o spännande idag kanske?
Önskar alla en trevlig lill-lördag*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0