ääääääääntligen!

ingen tjuter av lycka högre än jag över att den här veckan är över och helgtimmen äntligen är slagen!
Fy sjutton vilken dag jag haft, fyfyfyyffy :( Spöregn, blåmärken, ensamhet och ett fruktansvärt svårt prov kan sammanfatta min dag. Lycklig att jag har mina klasskompisar dagar som denna, likt stjärnor i det mörka svarta. Tack kåmpis :)
Sitter alltså äntligen på tåget mot gräddhyllan, och det riktigt spriiiter i kroppen. Längtas efter Min gräddhylla, Min pappa, Mitt hjärta, Min mormor, Min moster och Mina guldbarn! Vännerna och närheten.... HÄR KOMMER JAG! Tänker kasta mej in i andreas armar i helgen, och stanna där för evigt.

Städade och gjorde fint på mitt rum i åkersberga igår kväll, har jag förresten nämnt att jag är klar med julklapparna? Redan förra veckan faktiskt, hihi. :)
Ska förbereda inför advent hemma ni i helgen, ta fram stakarna och göra fint. Så stämningen är på topp när jag kommer hem nästa gång. Längtas :)
Massagetider finns fortfarande lediga. Kom igen nu, jag vet att det kniper på er ngnstans ... i fix! haha
Trevlig resa till mej nu!
Tjillevippen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0