1a advent.

Då har helgen swishat förbi o jag är åter tillbaka i Åkersberga. 1a advent blev en underbar helg hemma på gräddhyllan och jag hade mer än gärna stannat kvar ngn dag till.. Men plikten kallar o idag börjar vägen mot terapuet. Det går undan i svängarna ....
Bilderna får tala för sej själva den här gången tror jag :)
I fredags hade vi stämmningsfyld avslutning på axelsons. Sång, dans, fika, tal och diplom utdelning.
Tog tåget till hudiksvall för att spenderna kvällen tillsammans med Sanna och Helena. Helena bjöd in till mysig glögg o snittkväll i anslutning till hennes födelsedag. SUPER mysig kväll, oo vad jag älskar er :)
JAg hade med mej en påse surdegsbröd, en amaryllis o ett litet paket får Flush :)
Igår hämtade jag hem min älskade Guldtant, hon är bäst min mormor :)
Det bjöds på nybakat saffransbröd och saffrans skårpor :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hörde att ni varit hem till mig. Så synd att vi inte var hemma. Jag sa till Johanna att pröva fler gånger.



Kram



Maria

2009-11-30 @ 17:44:17
URL: http://mek73.blogg.se/
Postat av: Sara

inte säga så :( jag ska inte ta med den till frissan ;)



fina bilder, som alltid!

2009-11-30 @ 20:52:45
URL: http://sarax.blogg.se/
Postat av: Sara

men vafan då! nu känner jag ju att jag måste lyssna på experten! vad är det som har hänt med den? är den sämre i kvaliteten än vår sommarjacka?

2009-11-30 @ 21:06:58
URL: http://sarax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0