bloppis

Tisdag o se på sjutton det är ljust ute! Ääääntligen en dag utan tryckande mörker, det här lättar liksom upp sinnet lite mer. Dagsljus behöver vi alla nu, lagra upp inför den långa vintern, så se till att ta vara på dom här dagarna .. pallra er ut! :)
Efter frukost imorse hade jag sara här på lite massage och därefter joggade jag mej ett varv runt kyrksjön.. flyttfåglarna börjar samlas för avfärd, häftigt o se :) Duschad o klar sitter jag nu här vid matbordet, med anatomipärmarna uppslagna och stirrar blint på oändligt många muskler. Fyfarao .. hur ska det här gå :/ Hur som helst känns det skönt att jag tagit mej i kragen, dax att börja plugga på riktigt nu om provet ska gå vägen....
Dax för lunch nu, på golfen idag igen närmare bestämt. Därefter får vi se vart dagen tar mej .. Ska rensa garderoben iaf, men om det sker idag eller imorgon det återstår att se. Tänkte börja med skorna iaf ... en liten bloppis kanske? Ah, får nog bli så ... sko bloppis ikväll alltså, håll utkik!!

Kommentarer
Postat av: Therese

det ser jag fram emot ( :



kärlek.

2009-10-27 @ 17:45:27
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0