apuapuapu.

det går en vind över vindens ängar, det fladdar till i en tyllgardin....
Hösten börjar verkligen krypa sej inpå här i sthlm nu, det märks särskilt om mornarna. Det är sådär härligt friskt och lagom kyligt, himlen är klarblå och löven börjar prassla torra. Men det räcker där, stopp stopp stopp! Pissregn o kalla vindar klarar jag mej mer än väl utan! Ooooo, ge mej fler klänningsdagar!
Varit en skön dag idag .. slutade efter lunch och var hemma lagom till kvart i två. Genomblöt och lagom glad över att inte äga ett paraply bytte jag kvickt om och drog ut på en löprunda i uppehållet.
Gjort hemmagjorda chips, ätit middag och dansat afropowedance är vad jag mer hunnit med idag. Den senare delen av kvällskvisten har spenderats framför Idol och anatomipärmen, omvartannat i en härlig blandning .. bläääääääää! Fan varför är det så jäkla svårt!?!?!?!? Jag blir galen. Behöver peppning nu, provet är på måndag och min hjärna är på månen. Måste bita ihop riktigt ordentligt nu igen, hejja Vickan!!! (:
Fyndat en trevlig oversize tee för ngra dagar sedan nere på stan.
Nattinatt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0