De rullar på.

Sommaren sticker iväg med all sin hast och många stilla sittande minuter med tid vid datan blir det inte. Det resulterar såklart i noll blogginlägg .. bra eller inte, vad vet jag. Hur som hellst har jag hitils haft en utav mina bästa sommrar! den startade redan i maj med en veckans golfsemester i Tunisien, fortsatte med näsan en vecka i Barcelona med toppen brudar! Jobb fick jag på statoil vilket har varit och fortfarande är grymt kul!! Sommar kalas, besök i underbaraste leksand, massa golf, sol o massagejobb. V. 29 tog jag min själsfrende Sanna i handen o vi styrde bilen med tältet till gotland och prickade in sthlms veckan. såklaaaart. En tabbe i sej men en grym semestertripp som aldrig kommer glömmans.

Förra helgen spelades sveriges största amatör golftävling hemma på banan. 4 dagars intensivt golfspel, kvällsunderhållning, middagar, dans o annat härligt! Hade världens bästa tommy på besök under hela veckan som hjölpte till i mitt lilla massagetält. (:

Och nu, nu sitter jag på tåget med näsan mot Huvudstaden. En mer händelserik sommar kunde jag väl knappast önskat mej (: looooooove it! Nu hoppas jag bara på att solen träder fram så kommer även dessa dagar bli perfekta. (:

Massagen rullar på över förväntan bra! Hur kul som helst o jag blir mer inspirerad efter varje kund. Har dragit på mej ett nytt intresse också; FISKE! Fy sjutton vad kul jag tycker det är. Ett eget lite kast spö har jag fått också, en liten fiskeväska o en massa krokar. Fullt utrustad när mysiga sommarkvällar knackar på dörren (:

Igår hade vi liten kräftskiva i näsberg, precis som så sej bör. I sällskap av kossor på ängarna, rävar i skogskanten o galopperande hästar i hagen brevid. Myyyyyys (:

En bild kavalkad ska uppdateras snart, looovar. Men nu, sthlm! (:

Soooooooooommar kramar*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0