better up.



Damhockey avslutar torsdagen. En torsdag som varit bra, tillbaka i stabila vardagen igen efter en turbulent gårdag.

Tack; Tessan, Moa, Sara, Sara, Isabell och Jenny. Det är sånna som ni som får mej att förstå att det är okej att vara ledssen, att det är okej att tala om det, berätta och dela med sej av det. Att det är okej att erkänna att dipp-dagar existerar, att dom finns där, inbäddad i all lycka.

Era kommentarer gjorde mej varm i hjärtat, tack för att just ni skrev det ni gjorde.

Ngt som gör väldigt starka avtryck hos mej är när människor agerar på ett sätt som jag aldrig ngnsin förväntat mej innan. Vänliga gester, snälla ord, tankar och gärningar. Dessa människor hyllar jag, dom är unika. Jag lever efter filosofin att göra minst en människa glad varje dag. Tänk om vi alla hade den rutinen .. värt att tänka på kanske :)

Efter morgonstund och hockey startade min dag med en massagebehandling här hemma. Åter igen en klassisk behaglig massage, skön start på dagen :) Där efter röck jag tag i dammvippan och körde en genomgång av huset. Nu står det skinande rent, lagom till helgen, toppen!

tog mej en promenad ner till peugeot right on time till lunch. Den åts på golfen med pappsen och sedan var det bokrean som gällde för hela slanten. Hittade ett par stycken som jag mer än gärna ville ha med hem, men tomma plånboken sa stopp och jag lämnade bokhandeln tomhänt .. strosade ikring lite innan jag slutligen gick till mormor och  mös en stund. Middag och en behandling har varit kvällens to do. OS har sedan fått varit aktivitet nog. Jag känner av en förkylning i kroppen, den måste bort bort bort. Bästa medecinen är sömn så dax att hoppa i kojs nu så jag är fit for fight inför morgondagen. Kommer bli så spännande :)

Önskar er alla en god natts sömn*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0