En stilla februari morgon.

Efter en stilla, härlig frukost hemma på gräddhyllan är det nu dax att åter möta dagen. Onsdag och tredje dagen som arbetslös. Raslösheten har lyckligtvis inte innfunnit sej ännu, tackar gudarna för det för fy sjutton vad jag bävar inför den dagen då tristnessen brakar inpå mej ...!

Igår blev massa hemma sysslor fixade på förmiddagen. Så som tvätt, strykning, gardin byten, sängbyten och fix&trix. Lunchen tillsammans med Papi nere på golfresturangen och sen vidare till mormor en sväng. Umgicks med moster och for hittan och dittan i diverse ärenden innan det var dax för middag.

Åkte iväg på Freepower dance senare på kvällen och avslutade med ett pass balance&soul. Och hujeda mej vad bortskämda ljusdalingarna är när det gäller träning och Studio stark. Efter att ha varit iväg till stockholm nu en sväng, tränat på ett riktigt bra gym med proffitionella fitness tränare, oändliga möjligheter och grymma lokaler känns det ändå helt galet kul att ha återvänt till Stark. När jag lämnade efter vårterminen var nivåerna på klasserna kanske inte de bästa med hujeda mej vilken förändring som skett under hösten! Var såå längesen det var så kul att träna gruppträning. Step-dance och stripchear i stockholm är två höjdare och gårdagens Strk-pass låg baskeme på samma nivå!! Fasen vad skoj! :D Och återigen, att träna bland kända ansikten och mötas av varma välkomnande kramar vi entrén, vem gör inte det lycklig?

Fasen, det finns så mkt värme o kärlek i den här byn! Något jag vekrligen märker o känner nu när jag levt en annat liv, långt ifrån min vardag här hemma .. Är tillbaka till ngt som vekrligen är viktigt att suga in, uppskatta och få energi utav. Så länge det varar ... för snart lullar väl även jag in i vardagslunken och ser inte längre guldtrådarna som finns.

Ny dag o nya tag, vad ska bli dagens mission? Min godaste Sannalisa är hemma o hälsar på en sväng, blir kärlek :)

Och själklart är det frittfram att höra av sej ifall ni är intresserade/ i behov utav en massagebehandling, ta hand om er gott folk!


Kommentarer
Postat av: Stina

Det är något speciellt med denna by ..

2010-02-03 @ 21:29:51
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0