Förgyller.

haft en lång söndagsfrukost hemma på gräddhyllan nu .. liksom alltid. Söndagar är lika med ingen morgontidning så istället har jag ögnat igenom fredagens let's dance avsnitt som kom i skym undan pga av OS. Tackar vet jag tv4 play :)

Lördagen spenderades som sagt hemma hos gofisen i Nore. Melodifestival och OS om vart annat och ohooooooj fler medaljer!!!! Och det bästa utav allt, det återstår en hel vecka innan OS når sitt slut, underbart! :) Vinterkvällarna förgylls verkligen av alla tappra sportsjälar som sattsar allt i landet långt borta. Hade en toppen mysg lördagkväll och vill lixom inte att det ska vara slut redan .. helgen har varit underbar. Tack Unge :)

Jag hade inte tänkt gnälla på vädret i det här inlägget, men det är fasen svårt att gå obenämt förbi.. vad sjutton hittar man på en söndag, när snön vräker sej ner på tvären, blåsten fladdrar ostrukturerat ikring och minusgraderna är ett faktum?! Ge mej förslag! (:

Men jag tänker inte ge upp våren, aldrig i livet .. det spelar ingen roll hur mkt det viner utanför fönstret. På Gräddhyllan har vi vårkännslor, no matter what. Plantorna växer, fröna gror och vackra tulpaner spirar på vardagsrumsbordet. I Like! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0