Helgmys.

Burr vilket rusk väder. Vi vill ha vackra härliga vår vinterdagar med solsken, utomhusaktivieter och droppande istappar .. kom igen nu någon gång!

Samma visa var det igår. Men med rivalitet i blicken klädde jag på mej lager efter lager med kläder och avslutade med dunjacka och täckbrallor. Gav mej ut på en promenad innan lunch och resultatet blev isiga kinder och tokblöta kläder.. Lunchade på pens med storebror o pappsen för att sen greja på med hittan och dittan innan jag åkte upp till mormor med nybakade hallonmuffins med riven vit choklad (: mös med henne en stund innan det bar av mot tennishallen. Spelade match mot Andreas och OHOOOOJ va' kul det är med tennis! Grämer mej över hur dum jag var den gången jag la ner mina tennisträningar... Fasen också. Men lite kännsla har jag väl åtminnståne o det blev en riktigt jämn match :) Åkte för att fika hos mormor och sedan styde jag blåbäret hem till gräddhyllan igen. Dusch och middag o pyssel med trix. Kvällen spenderade jag i nore hemma hos stina o co. Älskar att ha henne här, då känns allt så .. självklart. Vi fixade min fripp som varit allt annat än vacker de senate veckorna. Dock kapade jag inte av mej till pojkkort, fan .. jävla feglort jag är! :b OS o bara mys i allmänhet resten av kvällen. Undrbart.

Idag däremot hade jag lite att fixa med på morgonen, pysslade om mina växter och frön och dammade runt lite. Klockan 10 var det dax att tränga sej in på MRL uppe på gärdåsen. Hej o hå vad många hurtiga lördagsmotionärer på en o samma platts .. trångttrångt. Hem och duschade och sedan ner på köpingen för att möta upp sötstina igen. Så har alltså spenderat resterande delen av dagen ikring strosandes i centrumhuset, fikat på finess och beklagat mej över vädret. For hem till moster och grattulerade storkusinen o kikade in hos mormor för att kolla ställningarna.

Nu, landad på gräddyhyllan. Alla ljusen är tända och lugn&ro råder. Med krampande handleder har ja nu lagt i från mej guitarren. Jag har nämligen suttit o spelat guitarr hero , låt efter låt o faaaaaaaaaasen vad jobbigt det är åt händerna! :O

Funderar över en tupplur i bastun innan de tär dax för middag. Kvällen kommer spenderas med sammaste bästaste sällis som igår, melodifestivalen och os. Underbart :)

Önskar er alla en trevlig kväll*


Kommentarer
Postat av: Therese

jag vill också myspysa med er mina godingar.

2010-02-20 @ 21:40:16
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0