i fönstret hos grannen.


Morgondiset ligger tryckande över abrahemsberg den här morgonen. Ni vet den där gråa lortiga dimman, full av gift och avgaser. Storstadsdis. Fult.

Frukosten slut för en stund sen, halv åtta hos mej genom kört o dax att göra sej klar inför dagen. Även denna morgon sussar rebecca långt inne i drömmarnas värld så jag får smyga ikring på mjuka tassar här i lägenheten :) Vi är i lite orytm där jag o min vän, jag är uppe o studdsar om tidiga morgonar medans hennes ögon börjar grusa igen flera timmar efter mina totalt gett upp på kvällarna. Typiskt :)

Ska ut till svedmyra för ngra timmars praktik även idag .. slutar som sagt redan vid elva. Ska möta upp min saknade vän sedan tiden på axelson, Tommy, för en lunch på stan. Men det är det enda inplanerade för dagen .. får la se vad jag hittar på sedag. Ikväll blir det hur som hellst mys tillsammans med Rebecca o moa. (:

Förresten så har jag ännu ett mission för dagen. Jag måste för sjutton hyra mej en tillfällig pojkvän till alla hjärtansdag, som kan ge mej vackra blommor och fina pressenter. Jag älskar ju sånnt! 'Dagens kontaktannons' i metro kanske har ngt att erbjuda idag .. Stans butiker är fullkomligt dränkta i hjärtan, rosa och rött. Stop it! Tänk på dom ensammaste ...

Jag tar min kärlek till pappa och styr kosan mot fjällens toppar istället. Never ending love..



Nyvunnen vän hösten 09.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0