Lill-lördag.

vojvojvoj, det här har verkligen varit en dag i arbetslöshetens tecken. Har fladdrat ikring mellan himmel och jord, sökt jobb, letat högskolestudier, besökt eventuellt kommande uppdragsgivare/kunder, haft möte ang företaget, och allmänt försökt strukturera upp mitt liv. Fasen, ge mej ett jobb nuuuuuuuuuuuuu!

Nu är det os som gäller för fulla muggar, fasen jag gillar dom här spänningsfyllda kvällarna, man hejjar i soffan och sveamoderland bankar i hjärtat.

Torsdag imorgon, ännu än dag med noll planer, kom igen .. ge mej ngt! :)

Föresten så går det ypperligt att boka behandlingar fortfarande, ni når mej på 076-7883213. Samma nr gäller även om ni hittar mina svarta skinjacka, den är spårlöst borta. Har jag glömt den hos dej månne?!





Gravat egenfiskad röding har jag också gjort ... blir provsmakning fredag kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0