Semeltisdag!


Fettisdagen har nu nått sin ända och självklart har jag haft på mej bageriförklädet idag! Vad trodde ni annars!? :) Hängde på låset på coop imorse för att få tag i försa bästa jäst samt mandelmassa och styrde sedan blåbäret hemmåt och satte igång med degen. Samtidigt städade jag huset till skinande rent och allt sammans var klart lagom till lunch. Åkte sen upp till bästaste guldmormor med ngra semlor, hjälpte henne med handling och moster anslöt lagom till fikat.

Uträttade lite ärenden nere på köpingen och tog vallevoffsingen i handen och gick ett varv runt sjön innan jag vände hemmåt mot gräddhyllan för middag. Dansat freepower nere på STARK och sitter nu bänkad framför OS tillsammans med papi. <3

Självklat kan jag lägga ut recept på det jag lagar o bakar ifall intresse finns, men hojta till i kommentar fältet då det dyker upp ngt ni är intresserade av så ska jag knåpa ner det. :)

Nu;
Heja sverigen!




Mums!


Kommentarer
Postat av: Therese

Du kan du hjärtat.

2010-02-16 @ 21:07:27
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0