Det går trögt.

Det går minst sagt trögt på bloggfronten, huvaligen. Men då min kamera försupit sej på nyår blir det inlägg utan bilder, o hur kul är det liksom?

Hur som hellst är jag återplacerad i sthlm nu efter hela tre veckors lov! Otroligt men sant. Hur dom tänkte när dom planerade vår utbildning, det vette katten. Men kontentan av det hela är iaf rååååkör, döda dom, mörda dom, få dom i väggen, totalkrasha, för att sedan lugnt och fint slänga in dom i tre veckors ledighet helt plöttsligt. Jag förstår inte poängen men det, men det är kanske inte meningen heller. Ett mer jämmt fördelat upplägg hade inte skadat kan man tycka, menmen ... Nu återstår iaf bara tre veckor innan jag står där med Ytterligare ett diplom, Diplomerad massageterapuet den här gången, om allt går som det ska vill säga. Men det vore väl sjutton annars när jag klarat mej såhär låmgt.

Hittils den här veckan har jag försovit mej 2 dagar av två, inte bra alltså. Sprungit till tåget som aldrig förr och åkersbergainvånarna börjar känna igen den ständigt stressade norrlänningen som slirar in på parrongen med ryggsäcken på sne strax innan roslagsbanan går.

Bestämde mej för att bryta mönstret imorse och vaknade pigg och allert när kl ringde 04.40 .. äntligen i rytm :)

Jag har gjort största tabben en kvinna kan göra. Jag glömde heeeeeeela min make up väska hemma i ljusdal, hur är det möjligt? Jag är ju tjej för tusan, packar man inte ner det först? Kollar man inte så den inte är glömd femtioelva gånger innan man åker? Tydligen inte... så här sitter jag, vacker utan spackel och har maaaassa tid över innan jag det är dax att gå (nämen ojsan!) ner till tåget.

Är det ngn som själv har en resa till huvudstaden inplanerad, eller vet om ngn annan som ska ner .. hör av er så kanske min lilla makeup bpx kan få lifta ner. Vore oerhört snallt. (:

Annars den här morgonen har jag lyckats med det smarta draget att skala granatäpple i ljuströja. Grattis vickan, nu har du granatäpple heeeela din splitternya peakhood, som såklart råkar vara creamfärgad....

Slutar halv fyra idag o efter det ska jag följa med anna till täby och simma lite granna är det tänkt.

Önskar alla en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0