Draft: Jan. 2, 2010

Hemma igen efter i stortsett en hel vecka uppe i fjällen, förutom mellanlandningen här hemma/gävle i tisdags :)
Haft riktigt toppen härligt där uppe. Mkt kamin o mkt mys, sånt gillar vi!
Nyår blev verkligen en kväll värd att minnas. Massa massa folk i en o samma stuga, toppen stämmning och god mat. Allt i min smak (:

På lördag förmiddag kom mina godingar upp, Helena, Emil o moa. Det blev afterski på ramundberget, sen jacuzzi, nachos o en massa kortspel! Följande dag blev det en liten skotertur o sådär innan vi begav oss hemmåt mot hälsingeskogarna igen. Mysmysmys hade vi iaf :)

Idag tog jag o sara varandra i handen och bemästrade kaven runt i kylan. Varenda hårstrå förvandlades vit och sara liknade ett tag mer en snökanin än sej själv, blev orolig för ett ögonblick ... men det smälte (: haha. Vi lunchade på toppresturangen i Järvsö tillsammans med per och sedan var det blomm/ -mathandling för hela slanten. Kul med sällskap när mathandling annars är det tråkigaste i världen!

Eftermiddagen har spenderats hemma hos käraste storebror tillsammans med guldbarnen. Lek o bus samt en massa massa mys. Dom är bäst helt enkelt <3

Middagen är äten, och kvällen är anländ. Eventuellt blir det filmkväll med sara senare, annars får pappa bli mitt offer (:

Nyårsbilderna är få, min kamera blev dödens död när 09 tog sitt sista andetag. Wiskyn tog koll på'n helt enkelt .... R.I.P






































Kommentarer
Postat av: Stina

Men OJ vad många ni var :D

2010-01-04 @ 23:34:26
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Anna

Fina bilder! :)

2010-01-07 @ 15:28:47
URL: http://annakullberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0