FÄÄÄÄÄÄÄÄÄRDIG!

Victoria Erhardsson, diplomerad massage terapuet vid axelsons gymnastiska institute, stockholm. UNBELIVEBLE!
Fem månader har gått sedan jag stod där första dagen, ensamast i världens och helt borttappad i den förbannade anatomins värld. Den tiden är förbi och jag lämnade samma byggnad med så mycket kunskap, kännsla, inspiration, erfarenhet och lycka. En sak är här med bevisat; Vill man så kan man.

Efter lunchbuffe, tal, diplomutdelning och ect var utbildningen därmed slut. Vi var inte längre en grupp klasskamrater tillsammans med en hög lärare. Vi var från och med där och då kollegor. En häftig förändring vill jag lova :)

Brummade med vita pärlan ut till solna där jag och andreas tog en mysig fika och en sväng i centrum innan jag fortsatte motorvägen hem till berga. Duschade och gjorde mej hastigt iordning för att gasa in till stan igen.
Mötte upp mina guldklimpar Tommy, Susie o Anna på den grekiska resturangen Kamira på söder. Tusen tack för en underbar middag, ni är bäst helt enkelt! :)

Packade in alla mina tillhörigheter i bilen på lördagen. Brummade in till stan och rände runt, träffade max och rebecca, åt smarrig sushi och fördrev tiden innan det var dax att åka med flyttlasset norröver för att hämta upp pappa på arlanda. Brun och fin, nylandad från thailand stod han där. Världens bästa farbror :)

Tillbaka hemma alltså. Gräddhyllan, Ljusdal ... så långt från storstadspulsen man kan komma. Vad ska jag nu hitta på?

Jag är nu mera med kamera igen, wiiiiiho! En toppen fin Nikon d40, nu gäller det bara att hitta on knappen. Sen bli mina blogg inlägg förhoppningsvis lite roligare.

Åt middag på kicksaloon tillsammans med Pappa, storebror med co ikväll. Mysigt! :)

Nu när mitt äventyr är över ... vad vill ni då läsa om!?!?



Kommentarer
Postat av: Therese

Du kan du Vickelina : )

Det kommer väl mer äventyr?

Kärlek.

2010-02-01 @ 12:07:03
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis min lilla kollega :D

Du är också bäst! <3 Puss

2010-02-07 @ 23:49:34
URL: http://annakullberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0