Helg!

Ja, nu är det äntligen helg minsan, underbart skönt! Veckan har susat förbi i faslig takt och nu återtstår bara två veckor av min utbildning. Det är helt galet! Ångesten börjar dock krypa på, vad sutton ska jag göra sen då!?!? hjälp mej.

Vi har som sagt jobbat med yttepytte små punkter och muskler i veckan, extremt betydelsefulla sådana. Punkterna vi jobbade med igår trodde jag ett tag skulle ta livet av mej, för fy sjutton vad ont dom gjorde. Men är huvudet dummt får kroppen lida bruka rman säga, så jag får väl skylla mej själv helt enkelt :) Ska bli kul att själv kunna lägga in det nya teknikerna i mina kommande behandlingar, för dom gör verklligen susen! Håll i er bara !(;

Efter skolan igår mötte jag upp Micke och fick äntligenäntligen ner en egen bil till stan! jiiihooo, vilken frihet! Nu kan jag göra vad som hellst, när som hellst och samtidigt spara på både tid och ben. Underbart! :) Packade med Susie och anna också och bar av i riktning åkersberg. Att ta sej från st eriksplan utt till motorvägen visade sej vara svårare än beräknat.. körde fel och tålamodet mosades under gaspedalen. Jävla stad! Enkelriktadegator tametusn överallt, bussfiler, återvändsgränder och div. regler hit o dit! Vilken pärs. Efter en halvtimmes cirklulerande lyckades vi hur som helst ta oss ur kaosen och kom precis i tid till Streep chairen nere på gymmet. Var super kul att få dansa av sej igen, slänga med stolen o vicka på rumpan! haha :)

Lämnade tjejerna vid tåget och brummade själ vupp till åkersbergahöjden. Middag, på spåret, let's dance och fredagsmys. Skööööööööönt (: Efter passet åkte jag dock på ngt underligt, rinnande vänster öga, irriterad vänster näsbore och miljooooner nysningar. Och än har det itne släppt, va sjutton är det som pågår? ge mej en förklaring tack :b är det förkylning ?

Om näsan, ögat och nysningarna hinner ge sej ska jag ner på dance-step nu kl tio. Annars idag ska jag bege mej in till staden, bla ska jag få mej en anisktsbehandling á 90 minuter, de ni (; underbar start på helgen. Sen ska jag möta upp moa och kvällen/ natten kommer spenderas hemma hos rebecca. mysmysmys, vilket lyx (:

Önskar er alla en fin dag!


Känns som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0