Make your own kind of music.

Åter igen charmad till tusen av underbara deltagarna i En annan del av köping. (:

Söndag kväll o jag är en usel bloggare. Har flera ggr under veckan varit på god väg med både ett och flera nya inlägg. Men vetskapen om att jag inte kan ladda upp ngra nya bilder pga av nersupen kamera hindrar mej ... såå tråkigt med textfyllda inlägg!!!

Veckan har rullat på och helgen lika så. Motorvägen har varit mitt mission de senaste dagarna och jag är såå nöjd över mej själv! Idag tog jag med ex alldeles ensam från åkersberga till Huddinge. och hem igen. För er som inte vet så kan jag tala om orterna ligger i en varsin ände om stan. Jag är grym! haha. När jag befann mej på den 4 filiga (!) mototvägen omringad bland övriga trafikanter och med solen lysandes rakt in i ögonen fick jag jobba hårt för att pressa undan paniken. Som tur var hade jag med med TomTom, det tackar jag gudarna för :b

Hälsade på Anna från klassen igår, singstar och guitar hero underhöll oss länge innan vi tröttnade och utnyttjade varandras massagekunskaper istället. Rätt lyxigt at ha utbildade massageterapueter som vänner faktiskt :)

Idag åkte jag som sagt till Huddinge där jag hälsade på min halvsyster med familj. En mysig söndag helt enkelt. Nu på kvällskvisten drog jag på med förklädet och bakade underbart goda kanelbullar som vi festat på här på Bergahöjden. Nybakat när det är som bäst :)

Måndag imorgon igen, och absolut sista veckan på Axelsons gymnastiska institut blir därmed ett faktum ... Läskigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0