som nyslickad tunga på stolpe.

Ruskigt kallt är va det är .. termometern tycks ha stannat kring området på -30 strecket. Det är för kallt för mej, -5 känns mer humant. Kylan tvingar till inomhusaktiviteter, vilka tycks vara många färre än vanligt. Fasen jag har varit så enormt raslös det senaste dagarna så jag vet inte vad ... Kanske bli bra att komma ner till stockholm igen, tända eld på stresshormonen och springa mellan pendeln o tunnelbanan i morgonstressen, för att sedan armbåga sej förbi folkmassan i rulltrappan och springa upp för odenbacken. Nåväl, det visar sej på måndag vad victoriaerhardsson sinnet glädjs åt mest :)

Trotts rastlösheten har jag lyckats fylla dagarna i veckan med diverseaktiviteter ändå. Jag och sara tog en dag våra baddräckter i händerna och plaskade runt i nya badhuset i Färila, lunchade på condis och hade en allmänt mysig dag. Vi har luffsat runt i kylan för att med spänning se vid vilken temperatur näsan trillar av .. och det har varit väldigt nära vill jag lova! Städat ut julen, ätit middag i goda vänner sällskap och pysslat en hel del på hemma plan.

Igår var inte vilken dag som hellst! Världens bästa pappa fyllde nämligen år. Så efter andra besöket hos hårfrissan (på två dagar) Väntade smörgåstårta och massa bus och lek med bästaste barnen. Kvällen bestod av snorig näsa och förkylda ögon i tvspoffan under filten. Let's dance och fredagsmys, helt i min smak :) Senare damp familjen Peder o Marlene sandstedt in på gräddhyllan o med var godaste sandra. Mys :)

Shoppat lite på realisationen har jag gjort, men min förbannade kamera tog en sup för mkt på nyår och har tvärdött, ska försöka ruska liv i den rackaren idag!

Dax att ta tag idagen! Skura golven blir mission nr 1!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0