climbing.

hoppsan Kerstin! Nära på att halka ur bloggträsket igen ... lätt hänt.

Har haft underbart sysslofulla dagar sen senast. Jobbat, myst, lekt och haft det sådär vardags-bra. (:

Fredagen spenderades alltså på Romerska Bad& Relax, hade ett ganska hattigt schema där behandlingarna låg spridda över dagen, men vad gör väl det när snön susar där ute... Skönt att få jobba lite! När dagens bokningar var genomförda hoppade jag in i blåbäret och rattade mot min sköna i Hudiksvall. En heeeel myskväll tillsammans med helena! Middag, smarrig efterätt, lets dance och efterlängtad kvalitets tid. När ögonen började grusa var det dax att styra kosan hemmåt igen. Jag gillar inte mörkerkörning, helt klart.

Lördag morgon var det upp&hoppa för att göra mej iordning inför ännu en dag på romerska. Var klar för dagen kl 18 och landade på gräddhyllan rätt trött o sliten. Jag har då inte valt en fysiskt lätt yrke, de tär en sak som är säker. Men det är bara att bita det sura äpplen, för kul är det! Lagade snabbt ihop en middag och sedan på med dans skorna. Spenderade lördagsnatten på dansgolvet med två glada brudar. Liksom alltid är jag färdig dansad och lagom nöjd långt innan stängning.. usch vad tråkig jag bli'tt!

Hade en riktigt ordentlig pysselsöndag som började med att jag satte igång surdegsbaket. Efter sex dagar var det dax att få till ett bröd av min surdegs process, spänande! Resultatet blev över förväntan och var verkligen värd all tid! Förutom dom sex förberedande dagarna så jäste brödet 45 min + 60 min + 50 min i ugnen. Ett rätt tidskrävande projekt alltså ... Men sååå värt! Hemmagjord rågsurdeg, där snackar vi äkta vara :) Gjorde även massa godis, fina hjärtformade av blandad smak och en hel satts av Leilas Road. De sistnämnda blev en fin födelsedagspresent till moa som kom på besök under dagen! :) Grattis vännen!

Tog även fram kära symaskinen igen, ett kärt återseende. Satte igång ett nalleprojekt o än ärjag inte klar ...
Strip dance på stark avrundade dagen och kvällen spenderades tillsammans med andreas och hockey! :)

Måndag och jag träffades åter igen av en lycko stjärna! De ringde från järvsöbaden och pang tjong så har jag jobb veckan ut. Masserar där mellan 14-18 om dagarna t.om lördag, uuuuunderbart! Så det är vad jag sysslat med hittils denna vecka. Utöver det så har förmiddagarna promenerats bort, pysslats över och grejsats igenom ... så som alltid i vickanvärlden. :) Dansade freepower igår och mös hemma framför tvn resten av kvällen.

Sååååå ikapp verkligheten och ett överlångt övertextat inlägg är ner malt.

Har en hel förmiddag att spendera på bästa sätt ni innan jag börjar min arbetsdag. 13.30 idag.

Önskar alla en fin onsdag!














Kommentarer
Postat av: Moa

Wow! Mera jobb! Jag blir så glad när det går din väg helt plötsligt... :)

Påse 2 halvt genomverkad.

2010-03-03 @ 08:18:29
Postat av: Madelene

Vad kreativ du är, dela med dig av recepten :) hihi!

Jätte fina mössor dessutom, du skulle kunna tjäna massar på Tradera :) Kram

2010-03-04 @ 16:23:59
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0