Ge mej.

ge mej ett jobb, ge mej en inkomst, ge mej en egen bostad, ge mej nuuuuuuuuuu.
Så jäkla trött på att behöva rätta mej efter andra, vara i behov utav andra och hela tiden måste höra med andra först, innan jag kan göra som jag vill, alldeles precis själv. Och allt grundar sej i botten på den förbaskade arbetslösheten ... ska det vara så rackarns svårt att få sej en fast inkomst!? det är tydligt ....

bluuurp, ruskar av mej all smuts o börjar här med om med mitt inlägg.. (:

Klev upp innan tuppen och hann med att storstäda huset på förmiddagen och satte mej sedan i bilen och rattade som planerat iväg till min Sköna i Hudiksvall. Har haft en super mysig dag med promenad i snö vädret, lunch och lite stroosing. Senare anslöt även Sara som kom med tåget från sundsvall så vi mös ihop en stund innan jag o S styrde hemmåt igen. Har haft lite kunder nu på kvällskvisten och nu är det soffmys för hela slanten som gäller ...

fredag imorgon och helg helg helg. Inga planer än så länge, tippsa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0