Lilla pattar klappar dagen

Pjuuuuuu, äntligen placerad i fotöljen efter ngra intensiva timmar på jobb.

Idag har varit en grejja på med det mesta dag innan jag åkte iväg och jobbade. Pysslade på här hemma, handlade en sväng och lunchade på golfen. Fick sällskap av foppa och jon, mkt trevligt (: Tack för det grabbar!

Svängde in till mormor Gundborg som var namnsdagsbarn för dagen, en stor paket förpacknig med Geisha choklad blev en fin gåva till guldtanten. Rattade sedan blåbäret mot Järsvö baden och där har reterande timmar av dagen tillbringas :) Kanon kul! Och jag trivs som fisken i vatten på baden, så himla mysigt och fint där. Toppen stämning och härlig lantlig kännsla. Det känner på att massera så intensivt, kroppen börjar ge tecken pådet nu ... gäller att bita i och fokusera på att arbeta på rätt sätt, fuskar jag med tekniken får jag ont direkt. Liksom alltid går det itne att lura kroppen, hur än man vrider och vänder på saker och ting, det är en sak som är säker.

Fick ett försynt litet samtal från Lilla A för en stund sedan. Ny opererad och kraslig, han lät så ynklig att det skar i hjärtat.. men han repar sej snabbt, det känner jag på mej (: Skönt att höra ifrån honom iaf, att allt står rätt till!

Jag har fallit in i OS-mösse träsket ..... Har gjort två stycken till mina absoluta favvoritungar! En blå o en rosa såklart, vad annars!? :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0