Ibland krockar det.

När man har 4 jobb händer det att det blir en krock ibland. Att det är en sällsynt företeelse är ett under i sej, men att det ngngång händer är et faktum. Den här helgen blev det så, krockis. Samtidigt som jag ska jobba på romerska under lördagen skulle jag också gå modevisning åt Nordens och Adeles nagelmakeri och ha en monter på mässan. Det gick inte ihop riktigt .. Jag har för få timmar på mitt dygn, eller för många projekt på pedalen. Jag vet inte, hur som så har jag nu styrt om och styrt rätt :) Jag kommer synnas på mässan, om än för en snabbis, sedan kommer resterande dag och kväll spenderas på Romerska bad&relax. Kvällen, den blir på dansgolvet! Sedär ja, då snickrades livet ihop till hållbart och kontrollerat igen!

Jobb idag, Nyfiket och Romerska för att därefter gå över gatan för kundmottagning på pace. Frosten ligger isig på gatan, ljusdalsposten lovar strålande sol - det här blir en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0