Storm över Jorm.


Det är höstvindar så det heter duga runt husknutarna ivkäll. Men vad gör väl det när jag krypit upp med mej själv i soffan, morgonrocken är på, té i kopp, tända ljus och robinson. Det passar alldeles ypperligt med ruskhöst där ute då. (:

Vi ruskade om våra rumpo på tre bockar igår, jag och mina klimpar. Hitt eller miss.. vrdefull tid tillsammans, oavsett.

idag har varit en arbetsdag likt alla andra. Flest timmar på nyfiket och ngra på pace. Blandad kompot ger en härlig soppa.

Jag pysslar, grejsar, snickrar, syr, gör om, gör rätt, ändrar och donar rätt mkt i min värld. Så under mitt blogguppehåll har det nog hänt en del, jag tänkte presentera literesultat av mina inspirationsdagar. Inte ikväll dock, men imorgon kanske :)

Gräddar fillimpor i ugnen och dagen känns rätt fullbordad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0