Waaaaaahey!

Lever min gamla blogg vidare eller har den dammat igen totalt och för evigt!? Inget sälvklart svar på den frågan faktiskt.. MEEEEEEN, månne ngra uppdateringar plitras ner kanske.

Livet hoppar studdsar, kraschar och ibland fullkommligt flyger fram. Som livet ska vara antar jag .. :)
Mest jobbar jag, riktigt vart jag befinner mej för dagen det är lite blandat dock. Men det är just så jag vill ha det, då jag trivs som bäst. För hur än jag vänder och vrider på mej själv har jag arslet bak, vilket i sin tur betyder att jag är en cocktail. En blandras, en flexibel människa som gillar variation. Och man ska leva efter sin person, för att känna tillfredställning anser jag .. så this is it. Statoil, nyfiket, massageterapuetiskt företagande både för privatpersoner samt företagsbesök, pace gym och Romerska bad&relax. Ja, det är mina arbetsplatser just nu.. Och jag trivs så himla bra, med hela drösen faktiskt. Arbetskamraterna, miljöerna och blandade energier får mej mättad och nöjd. Arbetslivet är bra nu, mkt bra :)

Dax att ta tag i dagen nu, Nyfiket väntar följt av massagebehandlingar i slutet av dagen. Bättre inlägg får följa upp .. men en vink om att jag lever, hur som!

Tjingeling*


Kommentarer
Postat av: sussie

vart har du köpt den vackra bikinin? :)

2010-11-16 @ 15:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0