Dan före dan före dan före dan före ..

osv. men snart äre julafton och klapphysterin har infunnit sej hos fröken erhardsson. Ynka en klapp inhandlad och fantasin står på minus liksom temperaturen. Varit några riktigt kalla dagar nu ett tag vilken knappast varit behövliga för mitt tillfrisknande. Att det är svinkallt på tidningen gör inte heller saken bättre. Men nu har jag 'jul ledigt' fram till den 7e om inget arbete lyckas dyka upp. Jag har alltså alla chanser att lyckas få klart julklappshandeln i tid, eller lagom till julafton åtminnstånde. Gäller bara att få igång ideflödet ....

Har haft två intensiva städ dagar nu när jag varit ledig, verkligen välbehövligt! Känner inte igen mej i mitt eget rum nu längre, att jag hade en soffa hade jag helt glömt bort ..  Expert på att sprida ut mej o svina ner, men det blir lätt så när man är en upptagen kvinna med miljoner andra saker att uträtta (;

Imorgon blir det julgodisbak för hela slanten tillsammns med Rebecca, återkommer med resultat.



Kommentarer
Postat av: stina

tack för den roliga juldagen : )

2007-12-27 @ 12:14:48
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0