ännu ett dis.

Ännu en dag med riktigt disigt väder, sådär blött och grått som dock hör till vårens mellan dagar.
Har varit ute på min morgonpromenad, blev runt sjön idag inge vidare kul och inspirerande alls faktiskt. Sjön är en härlig runda då solen skiner, inte annars, då är den rätt långtråkig. Imorgon blir det min vanliga runda bland villor och folk, den känns mer händelserik.

Donna's visning igår på Mobackes i Bollnäs imponerade faktiskt! Jag hade förväntat mej något helt annat, det kändes lixom för proffsigt för att vara här mitt i landet. Fasst det är klart, Donna's sallong har ju en klasstämpel, så egentligen borde jag haft högre förväntningar redan från första stund. Var hur som helst riktigt kul att se alla modeller med snygga uppsättningar och frisyrer. Hittade som tur var ingen speciell look som jag kunde se mej själv i vad gäller något klippt. Däremot var det en tjej som hade en super fin röd/orange ton på sitt hår! Vissa dagar får jag för mej att jag vill bli kopprig igen, men det får dröja ett tag till om det ska bli ngra sådana förändringar. Just nu är det som det är : )

Jag hoppas att det blöta vädret avtar snart så kan jag ha en cykeldag idag igen, blev en tur igår, men jag vill ha meeer : ) Ska iväg och rida senare idag och efter det blir det att skynda sej hemma och kvickt slänga om för att sedan fara iväg på kalas i Hudiksvall. Andreas lillakusin fyller år så vi ska dit och gratulera en sväng : )


Kommentarer
Postat av: Stina

vänta med det koppriga till hösten ; )

2008-04-07 @ 22:38:23
URL: http://stinakampe.blogg.se
Postat av: Stina

vänta med det koppriga till hösten ; )

2008-04-07 @ 22:38:34
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0