apuuapuuuapuuu

Och snööön den bara vräker sej!! Jag tänker sluta tjata om det nu, det där var sista gången. Så gjort för evigt ..

Jag som trodde det skulle bli en städfri dag idag, enda tills moster öppnade dörren och klev in klockan 11 på förmiddagen. Var bara att plocka fram skurtrasorna idag igen. Men nu är hela övervåningen dammad, äntligen! Varenda list är puttsad och varje dammråtta är dödensdöd. Känns underbart skönt och luften är helt annan, friskt friskt friskt!

Senare på eftermiddagen åkte jag iväg och tränade. Eftersom mitt knä som sagt inte fungerar till 100% så fick jag så lov att sätta mej på spinningcykeln och trampa igång, efter det ett rejält hantel, mag och ryggpass. Dax att knät rekar på sej nu, så jag slipper den där förbaskade cykeln, inte ett dugg kul är den.
Körde även lite 'kissande hunden', folk tittade, varför!?

Har kors i taket t.om tvättat håret ikv, ni som känner mej vet att det inte sker allt för ofta, men när det händer då är det ett projekt som heter duga.. Gud vilken tid det tar med inpackningar, föning, plattning och produkter hit och dit. Från och med när jag kliver in i duchen är det ett projekt på ca 1 ½ timme, inte undrapå att det inte händer ofta..
dessutom blir man så förskräkligt blöt, fyy.

Tro inte att jag är världen lort nu bara, mitt hår är van vid ett par dagars vilande från slangen, det har lixom lärt sej (;

Hockeyhockeyhockey, varje jäkla dag är det hockey på tvn och jag har varkligen noll intresse för det. Enda gången den sporten överhuvudtaget är lite intressant är när det handlar om VM eller OS, annars är det knappt värt en sändningstid ...

image28

Kommentarer
Postat av: Stina

tack fislisa .. kul att nån tycker det är fint iaf : )

och jag tycker inte du är nån snuskis, du vet ju att jag är likadan :D max en gång i veckan !

2008-04-10 @ 22:09:38
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0