Bilder

Solen skiner idag igen, helt otroligt vad vi har tur med vädret! Hoppas bara det håller i sej över helgen! :)

Gick ut och gick klockan sju imorse för att jag skulle hinna till sjukgymnasten till klockan åtta, och jag hann alldeles perfekt :) Äntligen har jag fått en diagnos, 'chondromalacia patellae' nämligen. Hur som helst så har jag en skada på brosket på knäskålens baksida.. Och tydligen har det gått så långt så jag måste börja med behandligar. Några år till så skulle jag vara bra, kul! Jag hade förberett mej på ngn vecka till eller så, men år!? :O aldrig. Posetivt tänkande äre som gäller, jag hoppas behandliganra gör susen. Tyvärr så får jag inte gå på mina promenader ngt mer, vilket gör mej förbaskad! Men jag får ta och lyda order nu om jag ska bli bra inom närmaste framtiden, dummt att förvärra i onödan. Så under behandlingstiden så får jag ta sovmornar ...

Här kommer bilder på mina shoppingfynd :)


En jacka från MONKI


En wct liknande jacka med trekvartsärm från H&M


En oversize t-shirt med en avklipptärm från MONKI


En kort blank tröj/jacka från MONKI


Ett bredrandigt linne från Carlings


Ett par byxor som är halvhöga i midjan och pösiga upptill som smalnar av ner på benen, higwater, MONKI


Sjömansinspirerade ballerina skor från Scorett


Gladiator sandaler MONKI


Det här lilla paketet fick jag av papi igår när han kom hem från Spanien, men en liten go parfym innuti :)



 


Kommentarer
Postat av: Moa

*hosthost* shopoholic *host*

2008-04-23 @ 12:12:53
Postat av: Anonym

Instämmer...

2008-04-23 @ 19:12:33
URL: http://johnpresley.blogg.se
Postat av: Stina

jisses, vågar inte tänka på hur många tusenlappar du shoppade för ;p

But hey, I like your style !
har en liknande svart jack/tröja .. har spanat in den gröna från H&M (dock inte köpt den)
har däremot den svarta oversize teen ; )

2008-04-23 @ 20:40:02
URL: http://stinakampe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0